cat, face, nature-4184276.jpg
Betingelser

Betingelser for pasning i Himmelev kattepension

Vaccination og sundhed

Jeg bekræfter, at min kat er korrekt vaccineret mod kattesyge og katteinfluenza, og at jeg vil sende dokumentation for disse vaccinationer inden opholdet. Jeg forstår, at vaccinen skal være opdateret og gældende i henhold til pensionens krav. Vaccinerne skal minimum være 10 dage og maksimum 12 måneder gamle.

Sygdom

Jeg forstår, at vaccinationer ikke garanterer fuldstændig beskyttelse mod sygdomme, og at der altid er en risiko for sygdom i forbindelse med pasning i kattepensionen. Jeg vil kontakte kattepensionen, hvis min kat er syg før eller efter opholdet for at finde en passende løsning.

Jeg er indforstået med at, såfremt min kat bliver syg under opholdet så er det kattepensionens vurdering hvornår jeg bliver informeret og at dette typisk vil være i forbindelse med at der skal kontaktes en dyrlæge.

Behandling mod utøj

Jeg accepterer at tage ansvar for eventuel behandling mod lopper, flåter og orm inden opholdet og følge eventuelle anbefalinger fra min dyrlæge.

Dyrlægebesøg

I tilfælde af sygdom vil kattepensionen kontakte deres egen dyrlæge, og jeg accepterer at dække omkostningerne ved dyrlægebesøg og eventuel medicin.

Dyrlægen vil blive kontaktet efter dialog med ejer, medmindre det er akutte tilfælde, eller ejer ikke kan kontaktes/svare på henvendelse fra Himmelev kattepension.

Voksne hankatte

Jeg er klar over, at voksne hankatte kun accepteres, hvis de er kastrerede.

Ejendele

Jeg forstår, at jeg bør medbringe så lidt som muligt, og at ejendele, der medbringes, skal mærkes med kattens og ejerens navn. Transportkassen forbliver i Himmelev kattepensions varetægt under opholdet.

Adgang til kattepensionen

Jeg forstår, at der kun er adgang for personalet indenfor i kattepensionen for at minimere forstyrrelsen for kattene. Jeg kan anmode om en fremvisning, hvis jeg ønsker at se faciliteterne.

Indkvartering i værelser

Jeg er indforstået med, at kattepensionen kan placere flere katte sammen i værelser, og at min kat kan få en eller flere legekammerater. Jeg ved, at kattepensionen aldrig vil placere dyr sammen, hvis de ikke kan være sammen i harmoni.

Jeg ved at kattepensionen tager naturligvis imod ønsker, men jeg erkender, at man ikke booker et værelse, men et ophold hos kattepensionen.

Særlige ønsker

Jeg vil informere kattepensionen om eventuelle særlige ønsker, herunder kost, pelspleje eller medicinering, før opholdet begynder. Priser for disse ydelser vil blive aftalt særskilt.

Jeg erkender, at fodring som udgangspunkt sker to gange om dagen (morgen og aften) men det kan også ske ad-hoc hvis personalet ser et behov.

Sociale medier

Jeg giver tilladelse til, at billeder af min kat kan blive delt på kattepensionens sociale medier, hjemmeside, annoncer mm. Medmindre jeg udtrykkeligt modsætter mig dette.

Jeg forstår også at kattepensionen fokuserer på kattenes velvære og det derfor ikke er sikkert, at der er tid til at tage billederne af kattene, da det er lavest prioritet i en travl arbejdsdag. Nus kæl og omsorg kommer altid før fotos til sociale medier.

Betaling

Jeg erkender, at betaling sker i forbindelse med booking, man kan betale med Visa og Mastercard, eller Mobilepay.

Kontantbetaling medbringes og betales ved check-ind. Der pålægges opkrævningsgebyr, hvis der skal fremsendes Visa og Mastercard, eller Mobilepay opkrævning på en kontaktbetaling.

Alle priser er oplyst i DKK og er inkl moms

Afbestilling og depositum

Jeg forstår at Himmelev kattepension opkræve reservationsgebyr på det fulde beløb, når jeg booker.

Såfremt jeg har betalt for et ophold som jeg alligevel ikke ønsker at benytte kan jeg få refunderet min betaling, ved at henvende mig på mail, senest dagen før opholdets start, til Himmelev kattepension.

Der ydes ikke refusion ved afkortning af påbegyndt ophold

Ansvarsfraskrivelse

Jeg erkender, at jeg fraskriver Himmelev kattepension ethvert ansvar for eventuelle skader, sygdom eller tab, der kan opstå under og efter opholdet, medmindre det skyldes dokumenteret forsømmelse fra deres side.

Jeg ved at hvis jeg ikke afhenter eller betaler for pasning af min kat, og Himmelev kattepension gentagne gange har anmodet om betaling eller afhentning, så har Himmelev kattepension lov til at videreformidle min kat til ny ejer. I denne forbindelse afstår jeg alle krav.

I tilfælde af samfundskritiske hændelser, som nationale strømnedbrud eller lign. er jeg indforstået med at jeg skal hente min kat hurtigst muligt, Himmelev kattepension kan i denne forbindelse have særlige henvisninger som jeg vil følge. Der kan i denne forbindelse ikke stilles krav til Himmelev kattepension af nogen karakter. Himmelev kattepension vil altid prioriterer kattenes velvære også i krisesituationer inden for de rammer som krisen og andre personlige forhold som tillader.

Ved at at booke et ophold hos Himmelev kattepension, accepterer jeg disse betingelser.

Kontaktoplysninger

Krog Sejerøe ApS
Himmelev kattepension
Slæggerupvej 69
4000 Roskilde
Tlf. 2616 2363
Mail. miav@himmelev-kattepension.dk
CVR: 37273961

Læs også vores privatlivspolitik

Scroll to Top